I never thought we'd fall out of place

                                            Datum: 2009-04-02 Tid: 16:27:15 Kategori: Vardagslyx
Sitter i en datasal i skolan har har fett tråkigt.
Klockan 17:15 ska jag ha utvecklingssamtal och jag är lite nervös inför det. Haha, de brukar aldrig vara särskilt roliga.

Skakar som ett as fortfarande!
På idrotten idag har vi boxning och jag slogs som fan. Kunde ta ut min ilska på någon stackars pojk som fick hålla i mitslarna (?), haha.
Hur som helst så förstörde den idrottslektionen mitt prov som jag hade lektionen efteråt. Jag kunde verkligen inte få ner en hyfsat fin bokstav på pappret. Det kändes som om jag hade Parkinsons sjukdom eller något.
Vad är det man brukar säga?

"Hellre ha Parkinsons och spilla ut halva ölen,
än att ha Alzhemiers och glömma vart man ställde den.."

Sådan humor har vi i våran familj i alla fall. :P
Nåja, jag var i alla fall tillräckligt smart att ta med mig hörlurarna idag så att jag inte känner mig för ensam.
What's up? - 4 non blondes
Härlig musik det.

Har för övrigt skaffat sidebar till min lilla dator vilket gör att allting blir mycket mindre när jag är ute på internet. Helt sjukt jobbigt. Jag har inte vant mig än.
Men bra är det i alla fall, visar klocka och lite andra saker som man kan välja själv. Jag har till exempel lagt dit en liten lista som visar vad jag har kvar att göra i skolan. (Det är inte lite det..) Sen är det bara att bocka för när man är färdig med det! :)

Åkte in till stan förut och köpte mig ett kollegieblock på Hem & Hobby. Ett rosa/lila fick det bli. Det riktigt lyser.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: