Matdagbok Måndagen 13/4 2009

                                            Datum: 2009-04-13 Tid: 20:05:55 Kategori: Blandat
Idag är det 3 år sedan jag tog mitt förarbevis till mopeden. Jösses vad tiden rinner iväg!
Det var en regnig torsdag om jag inte missminner mig. "Körde upp" i Skövde och fick bland annat köra på en glashal (regnet satte sina spår..) planka för att visa att jag kunde hålla balansen. Men, det gick bra! Jag fick mitt lilla kort som jag än idag har i min plånbok.

Har endast proppat i mig nyttiga saker idag vilket jag kan och borde känna mig stolt över.
Till frukost tog jag fullkornsflingor med mjölk och en skinkmacka. (Nyttigt!)
Till middag blev det grovt bröd med skinka, paprika och potatissallad. Det sistnämnda kanske inte är världens nyttigaste sak, men så farligt kan det inte vara!
Kvällsmaten bestod av lax och en sallad.
Mellan dessa mål har jag ätit clementiner och druckit vatten.

Tog dessutom en snabb promenad med mamma förut. Oooo, det börjar likna något.


Det verkar som att hela Familjen Fet ska hålla upp med det onyttiga fram till sommaren nu. Mamma har redan planerat att köpa vindruvor och ha morötter och gurka med dipp på helgerna istället för chips och godis. Brabra. Då kanske, kanske man kan våga ha på sig bikinin på stranden där i Spanien.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: