Naturen

                                            Datum: 2009-04-11 Tid: 16:04:52 Kategori: Photoshop




Bjuder på dessa bilder från tidigare idag. Jag önskar verkligen att jag kunde bo mer sådär, inte bland en massa andra hus och familjer. Man vill ju kunna visa sig ute utan att behöva se eller höra några andra människor som skriker/gapar/pratar/skrattar osv..
Nikon D300
Oretuscherade (förutom ditsatt skugga och text i photoshop)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Nicole

Sugen på en ny bloggdesign...?

Besök gärna min blogg :)

2009-04-11 l 23:36:53
Blogg/hemsida: http://xoxonicole.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: