Övningskörning

                                            Datum: 2009-04-13 Tid: 15:50:06 Kategori: Blandat
Kom nyss hem efter att ha varit ute och övningskört med pappa.
Körde först runt lite i stan, men efter ett par vändor så blir det ganska tråkigt faktiskt.

Vi for iväg in i skogen, men det fick jag snabbt ångra. De hade grävt upp vägarna där eftersom de har lagt dit kablar osv vilket gjorde att allting var totalt kaos.
Slirigt, lerigt, en massa gropar och en massa vassa stenar.
Men, jag överlevde, och så gjorde även bilen. Pappa förberedde mig för att jag nog skulle behöva tvätta av hela bilen, men tur som jag har så blev endast däcken lite smutsiga. Då kan jag ägna mig åt annat...

Till exempel: svenskatalet och matten.
Jösses, jag har prov på onsdag och jag har inte ens öppnat boken.


Kram ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: