Partaj!

                                            Datum: 2009-04-10 Tid: 15:58:30 Kategori: Photoshop
Heej! : )

Idag är det långfredag men jag tycker att dagen har gått ganska snabbt ändå. Jag har fått rätt mycket gjort och det känns skönt (dock inget skolarbete...).
Jag lovade mig själv att plugga matte minst en timme varje dag under hela lovet, tror ni det har blivit av? Nej...
Jag är så skoltrött nu så det är inte sant...

Solen skiner och vädret är kanonbra. Har hittills idag hunnit tvätta Nellys bur och låtit både henne och Ella springa omkring i trädgården. Dock rör inte Ella så mycket på sig, hon letar mest bara efter en plats i skuggan att vila på. (Busig som hon är så gick hon igenom häcken och skuttade in på grannens tomt...)

Om bara några timmar så ska jag på kalas, min vän Emil blir hela 18 år. Det blir grillning och annat skoj kan jag tänka mig. Kul att träffa alla igen!

Johan sov över här igår som jag skrev och vi kollade på den där The Truman show. Bra var den, men inte väldigt bra faktiskt. Haha, men absolut sevärd, helt klart. : )


Justde, en pinsam sak.
Jag, Johan, mamma och pappa (som för övrigt har rakat av sig sin oboyring!) åkte till Högaliden förut och gick en sväng. Självklart hade jag med mig kameran och fick mig ett par fina kort, på skogen och blommor osv.
Tror ni inte att något var fel?
Självklart hade jag glömt minneskortet hemma i datorn vilket gjorde att INGA bilder sparades. Fan. Oflyt en långfredag säger jag bara...
Bilden ovan tog jag dock igår i Hjo's stadspark, när äntligen solen vågade sig fram bland molnen. Härlig va? :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  hanna

riktigt snygg bild :)

2009-04-10 l 21:23:02
Blogg/hemsida: http://hannajohansson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: