Reklamfilmen

                                            Datum: 2009-04-22 Tid: 22:31:18 Kategori: Videos


Jag var bara tvungen att lägga ut vår underbara reklamfilm som vi idag skapade på under 30 minuter. Ganska duktigt gjort om jag får säga det själv. I och för sig så var ju det enda jag gjorde att... fixa lite med stativet. Men vafan! Det går det med.

Johan var nyss här men cyklade hem för en stund sedan.
Vi åt på Alexandra (delade på en Africane) men ingen av oss var särskilt hungrig. Kanske ganska ovärt med andra ord, men det var mysigt ändå.
Efter mycket klagande från lilla Johan så får jag väl ta tag i saken och klippa Nellys klor, för andra gången. Om jag ska vara helt ärlig så är jag nästan lite rädd för alla rivsår jag kommer att få, hon tycks nämligen hata att hållas fast. (Ganska förståeligt kanske..)

Jaja, lite action här nu då!
Sov gott allihopa. Pusspuss ♥

[ Lämna gärna en liten kommentar om vår söta reklamfilm! ]
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

NEEEEEEEEJ xD

2009-04-23 l 08:58:38
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  Mario Melki

haha reklamfilmen sög verkligen sjuuukt mycket :D

men du uppskattar väl ärlighet? :)

2009-04-23 l 20:59:48
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: