2 augusti

                                            Datum: 2009-08-02 Tid: 16:23:47 Kategori: Blandat
Hejhej! :) ♥

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på Beyoncé och jag ska snart sätta igång att designa en blogg åt min syssling Ida. Det känns inte som om jag skriver så mycket längre, jag ber om ursäkt för det.
Men när jag jobbar (Läs: är borta hela dagarna) så blir jag helt enkelt så trött att jag inte orkar göra någonting när jag väl är hemma.
Johan har varit här hela dagen idag så det har inte blivit mycket dator då. Mest Family Guy, för det är så jäkla roligt! =) Simpsons och sådana där serier är ju inte ens mätbara om man jämför, herregud alltså.

Men nu, design! : ) Jag visar er sen!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: