Beställ en personlig design

                                            Datum: 2009-08-07 Tid: 18:58:47 Kategori: Design
Vill du beställa en egen, personlig design av mig?

Har du tröttnat på din gamla design och är sugen på något helt nytt och fräsht?
Då har du kommit alldeles rätt!

Skicka ett mail till mig som det står följande i:  [ [email protected] ]
50 kr
  • Din blogg-adress
  • Dina önskemål såsom färger, typsnitt, mönster, former osv.
  • Skicka med bilder som du vill ska finnas med på din blogg. Glöm inte att tydligt förklara om du vill ha bilderna i menyn, i headern eller på något annat ställe. 
  • Någon speciell text som du vill ska finnas med någonstans i bloggen? Formulera tydligt!
  • Övriga saker som du önskar ha med.
  • ...Eller litar du på mig och överlåter allting till mig? ;)
Hur lång tid det tar att göra designen beror helt på dina önskemål, men det kan ta alltifrån 2 timmar till en hel dag.
Betalningen sker på så sätt att du sätter in pengarna på mitt konto, och mitt kontonummer ger jag dig via mail eller såsom vi kommer överens om.
Det går även bra att skicka pengarna i ett vanligt brev på posten, men nackdelen är då att det tar längre tid!
När jag ser att jag har pengarna så sätter jag in koderna i din blogg, eller också ger jag dig dem så att du själv kan sätta in dem om du inte vill ge mig dina inloggningsuppgifter.

... Skulle det vara så att du inte blir nöjd så gör jag en design till åt dig, som du då får förklara lite extra noga hur du vill ha den.
Låter det bra? :)

Nu vill jag se många mail i min inkorg! :D

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: