Cajsa har körkort!!

                                            Datum: 2009-08-06 Tid: 21:09:23 Kategori: Sjukt/roligt
WOOOOHOOOO!

DEN SÖTASTE, SNÄLLASTE, SNYGGASTE, BÄSTASTE CAJSA'N I VÄRLDEN HAR NU FÅTT KÖRKORT! :D
Var nyss ute och åkte i den röda lilla toyotan tillsammans med Marie och vi strögade runt i lilla Hjo som de coolingar vi är. Haha, det var riktigt roligt. Bilens rutor immade igen flertalet gånger vilket gjorde att vi var tvugna att stanna snarast möjligt eftersom vi inte såg ett skit. ><
Hon kör underbart bra. <3 Och parkerar som en gud! Varför kan inte jag göra det? :'(







Haha den sista bilden visar dimman på framrutan. Usch och fy! :D Men vi hade roligt, det har vi alltid!


Kan ju även tillägga att jag träffade älsklingen innan. Vi badade i Vättern (andra gången för idag för min del) och det var varmare den här gången. Vi var borta vid måsasten, men på grund av ett par skitungar kom vi aldrig upp på stenen eftersom de tog över den helt. Jävla svin!
Sen åt vi pizza på Alexandra, och för första gången någonsin var hon som jobbar där riktigt otrevlig mot sina kunder. Såg sur ut, men jag tror att det kunde ha något att göra med hennes familj/vänner. Hon såg lite ängslig ut och höll på med sin mobiltelefon hela tiden.
Eller kan de ha berott på att hon färgat håret ljusare och inte alls passade i det? ;D
pusspuss
3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

nå!! du är underbar!! vi har sååå kul ihop:D

2009-08-06 l 21:11:34
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Emelie

Du vet bakrunden med blommorna på bakrunden om man tar bort dom och gör något häfigt av sidan av bloggen vad som helst=)

/Kram

2009-08-06 l 23:01:49
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
  Ida

Hejsan :) Ja det ville jag ju. Jag berättade ju förut hur jag ville ha den.. Och det är verkligen jätte snällt att du vill hjälpa mig med designen . Tack!! :)

Kram

2009-08-06 l 23:05:50
Blogg/hemsida: http://idavarnamnet.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: