Design #3

                                            Datum: 2009-08-05 Tid: 21:46:51 Kategori: Design
Nu har jag designat en tredje blogg åt en härlig tjej vid namn Emelie.

Efter hennes önskningar så dominerar färgen svart i bloggen, en färg som jag är ganska ovan vid att använda då jag mest använder/gillar ljusa färger. Men jag tycker att den blev helt okej ändå, hoppas att hon också tycker det bara! ;D


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg

Jag har bestämt mig för att göra en fjärde och sista design nu -gratis. Men vems det blir och när det sker, det får ni reda på en annan dag. :)
Jag skriver snart igen, jag ska bara göra i ordning lite bilder från dagen som jag kan glädja inlägget med!
pusspuss
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Tack såå mycket Melinda!

Du är en ängel:)

2009-08-05 l 22:20:44
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: