En dag på stranden

                                            Datum: 2009-08-05 Tid: 17:51:28 Kategori: Foton
Nu är jag hemma efter en återigen slitsam dag på jobbet.
Solen har skinit, vädret har varit på topp.
Vad annat kan man göra än att njuta av den underbara sommaren som vi har här i Sverige?
Jag fick köra bussen idag på jobbet, och trängas inne i skogen. Mötte en mård och ett rådjur, dock var jag inte ens i närheten av att krocka med dem.

Här är ett smakprov från min dag på stranden i Karlsborg.. : )
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Nu har jag skickat bilder till dig(:

2009-08-05 l 19:21:01
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: