Everything

                                            Datum: 2009-08-13 Tid: 19:04:37 Kategori: Blandat
Jag sitter och designar min blogg just nu.
Dock inte i den här bloggen, utan i en annan testblogg. Det är alltid bra att ha, så att man inte råkar förstöra bloggen medan alla andra kan se den. Det har jag råkat göra ibland, och det är inte kul. : ]

Designen (om jag nu blir nöjd och vill ha den jag håller på med) är väl i princip likadan som den jag har just nu. Färgerna är det inte så står skillnad på, och det är kanske bara bra? Då blir det ju inte en chock för er. ;)

Kul förresten att det är en del som vill vara med och tävla om Veckans blogg. Fortsätt att anmäla er! : )
Nu ska jag fortsätta designa, och kanske att jag hinner lägga upp den redan ikväll.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: