Flower, Fleur, Blomma

                                            Datum: 2009-08-23 Tid: 17:29:02 Kategori: Foton


Nu har det kommit tillbaka lite. Jag gillar färgerna i den här bilden. Tre olika bilder, men tillsammans blev de riktigt fina. Ny fyller jag på med en massa bilder i kategorin, härliga tider.
Jag känner att jag inte har ett skit att skriva om, så helt plötsligt är bloggen inte så rolig längre. Men lugna, det kommer tillbaka. Hoppas jag! ;D

Jag vill verkligen göra en nya design, men jag har inte riktigt kommit på hur den skall se ut ännu. Eller kanske...
2 kommentarer                                                                                                                    
  FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Hm, kommer inte riktigt ihåg men tror att det var olika!

2009-08-23 l 19:48:58
Blogg/hemsida: http://frejalindskog.webblogg.se/
  Melinda

Fina bilder!



svar: det har du kanske rätt i! bra att veta, vill man att ens blivande barn ska gilla djur är det bara att döpa det till melinda x)

2009-08-23 l 21:19:20
Blogg/hemsida: http://munderstreckn.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: