Första dagen, sista året

                                            Datum: 2009-08-20 Tid: 15:12:58 Kategori: Vardagslyx
Hej på er : )

Nu är jag hemma efter en mycket annorlunda dag i skolan.
Jag fick mitt nya schema redan idag, men vi får väl se hur mycket det hinner ändras...

Vi hann spela lite brännboll borta vid lertaget i alla fall, och jag tog faktiskt en lyra. Hurra! Vi fick även en massa papper angående datorn och såntdär som ska fyllas i. (Det är riktigt skönt att vara myndig då man slipper alla föräldrars underskrift på vartannat papper.)

Är i behov av en ny kalender och jag hittade passande nog en inne på Åhléns idag, men den tänkte jag köpa i morgon. Det är en på pricken lika dan som jag hade förra året, fast med en annorlunda framsida. Jag gillade dem skarpt, bra att de är hyfsat stora så att man ser vad man skriver.

Jag ska även se över röstningen och dra en vinnare av veckans blogg snart! : )



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: