Händelserik dag?

                                            Datum: 2009-08-24 Tid: 16:26:09 Kategori: Vardagslyx
Heej :]

Nu är jag hemma efter dagens tid i skolan. Hade 3 lektioner idag, ändå är jag hemma sent på grund av en lång håltimme.
Eftersom att håltimman befann sig efter lunchen så stack jag, Anton & Emelie till Thai House för att äta buffé. Jag fattar inte att jag alltid får ont i magen efter den där buffén..Det kanske är ett tecken på att jag helt enkelt borde sluta gå dit? Dock har jag inte varit där sedan den 4 februari; då jag fyllde år.

Jag förstår om ni inte vill läsa om mina skoldagar och sådär, men hey! Jag skriver ju faktiskt här för att kunna se tillbaka på mitt liv om ett par år. Månader också för den delen, för mitt minne är verkligen inte i gott skick.
Svenska C & Naturkunskap B var två nya ämnen som jag för första gången hade idag.
Underbart att bussen var försenad så att jag halkade in en kvart för sent då va?

På grund av att en lastbil hade vält på 194:n på vägen mellan Hjo - Skövde (HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHHAHA!! Hur det nu går till?) så hade bussarna fått åka en sjuhelsikes omväg eftersom det inte gick att att sig fram på vägen. Lastbilen, eller snarare långtradaren eftersom den hade släp, låg på sidan och blockerade båda vägfilerna.
Helt otroligt att något såntdär ens händer..
Aja, jag var i alla fall sur eftersom jag missade tid av min lektion. Som tur var så gav läraren mig sen ankomst, istället för olovlig frånvaro.

Haha, det var värst vad jag skriver här. Men Johan, du måste ju ha något att läsa när du sitter där i lägenheten. Jag tänker på dig nos :)


Jag ska fortsätta med designen nu, så att jag kan lägga upp den här senare idag.
Puss

[Allting börjar verkligen ta fart nu.. har hittills en inlämningsuppgift! Det väntar väl bara att jag har det i alla andra ämnen sen också..]


3 kommentarer                                                                                                                    
  emmi

inlämningsuppgift? VILKEN :O

2009-08-24 l 18:55:10
  mojje

ver väl på länsväg 194 som den hade vält på??

2009-08-24 l 22:09:55
  Cajsa

haha det är inte 49an:P den heter 194an;)

2009-08-25 l 15:17:11
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: