Ibland blir det fel

                                            Datum: 2009-08-16 Tid: 10:06:55 Kategori: Design
Haha jag skrattar så. Jag känner mig så otroligt korkad.
Ni vet, jag har ju designat en del bloggar här på blogg.se den senaste tiden. Det är mycket att tänka på med alla designer och vad alla vill ha och vart och hur och varför osv. En massa att hålla koll på helt enkelt!

Hade fått en kommentar nu om att en tjej som heter Ida hade haft en helt annan profilbild på sin blogg. På en helt annan tjej, Elin. Jösses, det är ju inte meningen att det ska komma upp en helt annan tjej där på bloggen. Jag ska fixa det genast! :)

God morgon!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: