Katt & Hund

                                            Datum: 2009-08-03 Tid: 18:03:16 Kategori: Blandat
På vägen hem från jobbet så stannade jag och pappa i Mölltorp för att hälsa på hans gamla jobbarkompis.
(Jag körde, för övrigt..)
I trädgården fanns det både en katt och en hund. Lilla Musse och stora Valdemar.
Kan ni gissa vem som är vad? =)


Valdemar, hunden alltså, hoppar som en galning och står med framtassarna mot bröstet på mig och river som fan. Han är en knähund, men han har nog inte riktigt fattat att han är för stor..
Det är en fin Golden Retriever med världens mjukaste och fluffigaste päls, men ändå blev jag lite skraj när jag såg hans stora gap över mitt ansikte.
Anton har ju blivit biten utav en sådan hund (i läppen), och jag vill inte också behöva vara ett offer. Usch! Ajaj...

Hmm, jag har fått en beställning till på en design, men vi får se hur det blir med det. Hon har inte hört av sig mer, men det kan ju kanske bero på att jag svarade på hennes kommentar för bara ett par minuter sedan. ><
Snart kommer min älskling i alla fall, jag saknar honom ♥

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: