Design

                                            Datum: 2009-08-02 Tid: 21:31:08 Kategori: Design
Har suttit med Ida's design nu i ett par timmar, resultatet kan ni se här.
En väldigt enkel design i inte alltför ovanliga färger, men jag blev nöjd ändå.
Ida också! : )

2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Hej!

Snälla,kan du hjälpa mig med en design till mig?

Jah har absolut ingen blogglust men den designen jag har nu!

Hör av dig..

2009-08-03 l 11:12:12
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
  Dessan

Hej! Du? Jag har en fråga, hur gör man så att pilen ser ut som ett plus istället, så som du har? Vilken himla fin blogg du hade förresten! Jättefin! Kram, tacksam på svar :)

2009-08-03 l 22:03:50
Blogg/hemsida: http://thegreatpassion.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: