Många födelsedagar under sommaren

                                            Datum: 2009-08-02 Tid: 12:31:14 Kategori: Sjukt/roligt
Under den senatse tiden har jättemånga av mina kompisar fyllt år, och ingen ålder som helst, utan hela 18 år.

Redan den 27 maj så stod Emelie på tur, och det firade jag och Anton henne med en tacobuffé på Harrys.
Efter det var det Davids tur, den 19 juni.
Knappt en månad efter var det Adam, den 16 juli, sedan Cajsa den 21 juli.
igår var det Anton, den 1 augusti. (Det var tack vare dig som jag skrev det här inlägget haha, hoppas du mår bra nu när du är MYNDIG!<3;))
Om inte ens en månad så är det Lollo på tur, den 26 augusti.

Jösses, man har rätt fullt upp när det gäller att springa på kalas och köpa presenter till de små kornen. :')
Lyckliga Adam har till och med skaffat körkort redan!

Som ni kanske förstår så betyder inte åldern 18 för mig sådär jättemycket, förutom det att jag kan sjukanmäla mig själv i skolan och köpa cigg i kiosken eller på Ö&B. Haha, vilket l i v.

Krogen osv. känns inte alls lockande, så det skulle lika gärna kunna kvitta haha. (hihi, hehe, hoho, haha)

G R A T T I S  P Å  E R  A L L A, N I  B E T Y D E R  J Ä T T E M Y C K E T  F Ö R  M I G ! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: