Hemskheter :(

                                            Datum: 2009-08-28 Tid: 14:51:39 Kategori: Blandat
Hej på er knäppskallar och smarthuvuden! :]

Hade en kort dag idag vilket betyder att jag redan nu är hemma och lyssnar intensivt på Green Day. Jag älskar det bandet!
När jag kom hem idag berättade pappa något sorgligt..

Först trodde jag att det handlade om någon som hade blivit skjuten eller bombad och jag tänkte att det inte var så farligt, men det var värre än jag trodde..
En tjej som jobbar där jag sommarjobbade förlorade sitt barn för en vecka sedan drygt. Hon skulle föda om en månad var det beräknat, så de trodde att det skulle bli en förtidig födsel. Men icke..Barnet inne i magen var dött, och hon kommer att bli tvungen att föda ut ett dött barn. Fyfan!
Usch vad sorgligt!
Hon har tidigare fått ett flertal missfall (dock betydligt tidigare in i graviditeten), så antagligen är det kanske inte till för att hon och hennes man ska få barn? Man kan ju börja undra..
Antingen får de försöka igen, eller också adoptera kanske..
Men ändå, jag lider med dem! :(

Jag skulle aldrig klara av det, inte när man redan har kollat upp kön och bestämt namn såsom de hade gjort! :(:(
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: