More studiopics

                                            Datum: 2009-08-01 Tid: 16:00:35 Kategori: Foton




Okej, jag kan verkligen inte vara seriös på kort som är tagna i en studio. Jag kan verkligen inte vara seriös när jag har på mig jobbarkläder, blommiga strumpor och blommiga foppatofflor. Jag menar, hur ser jag inte ut egentligen?
Hur som helst, vi har roligt i alla fall.
Frågan är om vi kommer att kunna ha lika mycket frihet nästa vecka, när alla andra som jobbar där kommer att vara på plats. Antagligen får vi mer work to do, så att vi inte kommer ha det långtråkigt lika mycket. Studion var vi i och för sig i varenda dag, men man tröttnade på det också.

Vi gick in på toaletterna och sminkade oss så gott vi kunde. Dock photoshopades ju näst intill alla bilder efteråt ändå, utom de två som är på mig. Jag orkar inte.
HAHAH SER NI MIN HAKA PÅ ÖVERSTA BILDEN? :D Den sticker ut som jag vet inte vad. Nåväl, jag har ingen jävla rövhaka i alla fall, inte så mycket i alla fall.. :P

Om några timmar ska jag dra till Cajsa och fira henne, hon fyllde år för ett tag sen. Jösses, det är kalas hela tiden. Mina föräldrar är över hos min moster nu på kalas mittemot oss, fast jag följde inte med. ;'D

pusspuss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: