Nuttelinus

                                            Datum: 2009-08-25 Tid: 16:53:10 Kategori: Foton



Bilderna ovan är helt oredigerade, och jag är faktiskt väldigt nöjd med dem. De är tagna i Spanien på den fina lilla hunden Nuttelinus, även kallad Nutte.
Han är 7 år nu, och han påminner om Missan i och med att han också hittades och fick tas om hand om när han var en liten valp. Dock är Missan en katt.. men ändå. ><
Haha, hans söta små tänder sticker ut lite huller om buller där nere. Sött!
1 kommentarer                                                                                                                    
  daniela

åh så söt =D

2009-08-28 l 23:00:33
Blogg/hemsida: http://danies.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: