Redan helg

                                            Datum: 2009-08-21 Tid: 22:19:27 Kategori: Vardagslyx
Den här fredagen har varit riktigt skön! Endast två lektioner i skolan, och jag slutar redan vid 13:20.
Det kan jag lätt leva med...
Vi har inte alls kommit igång med skolan ännu, utan det är mest bara lite förberedelser innan kurserna drar igång på allvar. Idag introducerade sig till exempel våran nya lärare i Näthandel C. Tyvärr kan jag inte skriva i bloggen vad han heter, för det minns jag inte. 

Jag, Anton och Emelie gick in till stan från skolan, vilket tar omkring 20 minuter. Bra motion där, istället för att vänta på en buss. Inhandlade den där kalendern idag som jag skrev om igår, dock hade det mönstret jag var ute efter tagit slut. Men aja, jag fick ta ett annat svartvitt mönster som fungerar lika bra. Haha, trög som jag är så hade jag inte tillräckligt med pengar på varken kortet eller kontant, så Johan fick rycka in med 29 spänn;D Tack päls!

Har precis kollat på buskisen Bröstsim & Gubbsjuka, den är alltid lika bra. Jag älskar verkligen Stefan & Krister.
Dock är den filmen  hyfsat gammal. Dålig kvalité osv. men det gör ingenting! : )

Nu ska jag sova, jag är sjukt trött.
Pusspuss, hörs i morrn

En bild på mig, Cajsa och Marie från när jag fyllde 18 år. Snygg xD


By the way!
Nu är det bokat och klart vad gäller tandblekning i Göteborg med Anton. Den 5 september bär det av mot Sveriges näst största stad, och för endast 1 750 svenska kronor ska jag göra min mun snäppet fräschare.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Ida

hej igen ^^ Jag tänkte bara fråga en till sak om designen.. förlåt för detta tjatande, men det är något konstigt med den om du kollar på ungefär i mitten av bloggen så är det hel konstigt texten gr över bilden och så.. Undra bara om du vet hur man fixar till det ? :S



2009-08-21 l 22:25:13
Blogg/hemsida: http://idavarnamnet.blogg.se/
  Joanna

frågestund i min blogg!:)♥

2009-08-22 l 19:46:30
Blogg/hemsida: http://joiis.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: