Röknen

                                            Datum: 2009-08-06 Tid: 16:32:38 Kategori: Foton
Liakså idag har solen stått högt på himlen och jag har nog bränt de flesta delarna av min kropp.
Idag stod Röknen på tur, en stor ö i Vättern som tillhör militären.
Vårt uppdrag var att... städa!
Plocka bort skräp och annan skit som folk har lämnat i tron om att det ska ligga kvar för all framtid.
Hur vi tog oss runt på ön?
Jo, vi cyklade! Fyfan. Vägarna hade vuxit igen vilket betydde att vi fick cykla i ren skog. Jag vet inte hur många rivsår jag har på benen, och hur många myggbett som konstant kliar.

Vi hade med oss baguetter som mättade våra magar.  Jag, Jennifer och Adam badade också. Det kan väl ha varit runt 15 grader, men det var riktigt underbart efter en liten stund.
Det kan låta som en riktig skitdag, men det var riktigt fint där måste jag säga.
Och jag fick ju betalt också! Ännu bättre.





Visst var det en fin arbetsdag för min del? : )
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

så härliga bilder!!

2009-08-06 l 20:06:45
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: