Se fram emot..

                                            Datum: 2009-08-20 Tid: 16:11:51 Kategori: Filosofi
Jag ser fram emot så otroligt mycket nu. Saker som egentligen kanske inte är så stora i andras öron och ögon, men som för mig betyder väldigt mycket. Saker jag kommer bära med mig hela livet och som jag alltid kommer minnas (förhoppningsvis!).

» Italien med företagsklassen den 17 september - (en vecka framåt ungefär..)
» Bleka tänderna
» Tatuera mig
» Det sista året på IT-gymnasiet med allt vad det innebär
» Studenten
» En resa med mina älsklingar Cajsa & Marie nästa sommar, förhoppningvis till Malta
» Hoppa fallskärm nästa sommar, efter studenten
» Ta körkort

Det var väl det jag kan komma på såhär på rak arm. Jag hoppas och tror, och ska verkligen göra allt jag kan för att göra alla de här grejerna. : )
2 kommentarer                                                                                                                    
  din nos <3

tydligen inget du vill göra med mig som du kan bära med dig hela livet? <3 ;P ... *snyft

2009-08-20 l 18:58:38
  M i m m i s | D e s i g n

Svar: Kontaktformulär kan man hitta på http://webbtjanster.se/



Fin design du hade :)

2009-08-21 l 18:16:32
Blogg/hemsida: http://mimmisdesign.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: