Sista dagen på sommarlovet

                                            Datum: 2009-08-19 Tid: 13:43:56 Kategori: Videos
Ushja...

Idag är det sista dagen på mitt allra sista sommarlov någonsin
, och vädret är på topp. Självklart.. Vädret blir alltid bra så fort skolan börjar igen. ><
Jag ser att det är många som har röstat på den blogg de gillar, det uppskattas! : )
Bara att hoppas på att den ni röstar på vinner! ;D
I morgon utser jag vinnaren!

Men kom ihåg, som jag skrev i inlägget så får man bara rösta en gång, på en blogg. Med andra ord så är det helt onödigt att ni röstar 4 gånger på en och samma blogg, då jag ändå bara räknar en gång. Just so you know..

Hur som helst.
Sov över i Skövde inatt men är nu hemma igen. Solen skiner och jag borde vara utomhus med Nelly. Jag ska alldeles strax resa på röven och dra ut i solgasset.
Först vill jag bara visa er ett riktigt roligt klipp från youtube:
Besökarna, snubben från det ockulta och brevbäraren.



Kolla på hela, den är riktigt rolig. De snackar om helt olika saker ><
1 kommentarer                                                                                                                    
  PERSSON

damn länge sen man såg besökarna :D haha.

2009-08-19 l 14:45:14
Blogg/hemsida: http://tobiasson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: