Ullared

                                            Datum: 2009-08-16 Tid: 12:40:02 Kategori: Foton














Här är då lite av skräpet som jag köpte igår/i förrgår. Jag orkade verkligen inte fota allting, det blir för mycket. Dessutom vet jag inte vart allting är. Vi packade nog lite dumt..
Snyggt att jag matchade plånbok & väska va? ;)
Jag behöver ju inte använda sakerna samtidigt, men jag tyckte att båda var snygga.

Som ni sedan kan se så köpte jag för en gångs skulle en massa inredningsprylar i form av ljus, flätade bollar, gardiner, tavla osv.
Den långa polotröjan på den liggande bilden är fullkomligt underbar. Den är skön, den är lång, den är grå, den har allt. Egentligen tänkte jag köpa en liknande från H&M för 199 kronor eller vad den kostade. Men den här kostade 129, så där sparade jag ju lite pix.

Sedan köpte jag lite books också ↓



Böckerna kostade 39 kr/st och det tyckte jag var prisvärt :]
Den första investerade jag i eftersom jag tycker att det där med ansiktsuttryck är intressant. Att kunna avläsa en människas känslor bara via att titta på dem.
¹ Konsten att läsa tankar - Henrik Fexeus

Som den Camilla Läckbergsfantast jag är så har jag faktiskt inte läst hennes senaste bok, Sjöjungfrun ännu, så det ska jag göra när jag har tid. Hennes böcker är så otroligt bra. Vilken fantasi (som ändå är verklighetsrelaterat) människan har!
² Sjöjungfrun - Camilla Läckberg

Den tredje boken såg jag inte först, men när jag läste baksidan så var jag fast direkt. Ner i kundvagnen åkte den. En bok som är baserad på verkligheten om en ung tjej som säljer sig själv. Tessan heter hon i boken (tjejen det handlar om vill vara anonym) och hon bor i en liten stad i mellansverige.
Jag har kommit mer än halvvägs i boken redan, och då köpte jag den ändå igår. Det är ganska läskigt att det faktiskt finns sådana där idioter här i Sverige. Gamla män...ung tjej... uuusch! :S
Läs den, säger jag!
³ 14 år till salu - Caroline Engwall





 
3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

ÅH vad bra. :)

vad fina gerjer du har köpt. :D

2009-08-16 l 12:58:35
Blogg/hemsida: http://hallgreen.blogg.se/
  ABSSOLUTARNELAA

tack detsamma!! :D

2009-08-16 l 13:22:01
Blogg/hemsida: http://aarnnela.blogg.se/
  din man<3

PÄLS!! jättetjusig blogg ;-) snålsurfar igen!! glömde säga att han hade tydligen avstängt modem igårkväll (grannen alltså). Men upptäckte nu att det går o va online igen ;-) ja är lite bad jag ibland ;-) LOVEYOU

2009-08-16 l 14:24:42
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: