Think twice

                                            Datum: 2009-08-10 Tid: 21:20:46 Kategori: Filosofi
Tyvärr, måste jag säga. Så är ju vi människor så olika när det gäller att prata om saker.
Det märkte jag idag.
Jag försöker alltid att ge alla människor en chans, oavsett rykten om personen i fråga, utseende eller något i den stilen. Ibland kan personen man gett chansen vara riktigt snäll och bra, men ibland kan det vara helt tvärtom.

Man kan inte dela med sig av sina tankar till alla människor, det gäller att veta vem man kan prata med, vad man kan säga utan att bli idiotförklarad.
Ibland kan jag nog säga lite för mycket, det blir obehagligt för personen jag pratar med, och det leder till att samtalet eller vad det nu är bara ballar ur och allt blir bara skit.
Men jag vill kunna prata med alla, om allt. Men det går inte..
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Utan dina andetag

tack!

vad har den rosa färgen du skrivit med i det här inlägget för kod?

2009-08-12 l 17:35:07
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: