Nyårsafton 2009

                                            Datum: 2009-12-31 Tid: 12:03:28 Kategori: Foton

Trots minusgraderna utanför så bestämde jag mig för att dra på mig jackan och ge mig ut. Resultatet ser ni ovan. ↑

 

Idag är det ju också nyårsafton, och för mig innebär det att jag ska till Skövde och fira med min älskling. Vi åker dock inte dit förrän ikväll, och det som står först på schemat då är att äta - på Mangos tänkte vi! Herregud vi åt där i måndags, och nu ska vi dit igen. Menmen, det är bara en nyårasfton om året. ;} Och vem kan motstå en Black & White?

 

Efter att vi har ätit så ska vi till Johans morbror och vara där ett par timmar, innan det bär av till berget för att titta på raketerna som förhoppningsvis kommer vara där. Dock känns det inte som om så många har köpt raketer i år.. men jag kan ha fel!

 

Ute är det kritvitt, vilket kanske inte framgår så bra av bilderna, men jag gjorde om dem lite. Man blir så snöblind annars..

 

Justde, jag frågade Missan tidigare idag om hon trodde att det var en tjej eller en kille som ligger och sparkar i min mage. "Öppna munnen om du tror att det är en tjej", sa jag. Dock höll hon den stängd så jag antar att hennes svar är en liten pojk! :} Nej, jag är fullkomligt normal. Det är bara det att jag då & då har lite konversationer med mina djur...

 

Nåväl, slutskrivet för min del! Nu ska jag göra mig i ordning. Duscha och lite såntdär! :}

PUSS och ha en fin dag ♥

 

 

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: