Jullov!

                                            Datum: 2009-12-22 Tid: 19:06:18 Kategori: Blandat
...och äntligen hände det! Jag har nu gått 5 terminer av 6 i gymnasiet, och det känns bra.
Dagen har bestått av pepparkakshusdekorerande (långt ord..), julbord, Singstar, vårdcentralen & övningskörning. "Skoldagen" började vid 9 idag och var slut vid 11, alldeles perfekt. Julbordet var gott, förutom den vidriga Jansons frestelsen.

Men hey! Vad är det frågan om egentligen? Är det bara jag som tänkt detta, eller är det så att allt fler människor skippar julen och allt som hör därtill? Inget pynt, ingen julgran, ingen julmat, inget julbak osv. Fastän jag börjar bli "vuxen" så håller jag hårt på traditionerna, hehe. ;) Julen, eller egentligen hela december, är ju en enda stor, lång mysmånad med mycket tända ljus, tomtar, röda färger & mycket mer. Det ska jag hålla hårt på, så att det inte försvinner!

Vet inte om jag har så mycket mer att säga just nu, förutom att Fannys hund Amadeus är HELT fantastisk. Så fin, så gullig, så underbar. Han är ett typiskt exempel på varför man borde älska djur. ♥ På tal om djur så har jag inte sett till Missan än.. borde leta efter henne!

Adios! =)

1 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Ja, vilken underbar hund han är =)

Tack för idag, jag hade jätteroligt!

2009-12-22 l 20:12:43
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: