Kokos- och saffranscupcakes

                                            Datum: 2009-12-21 Tid: 19:43:14 Kategori: Smaskiga recept

Klicka på bilden för att se större.


Nu börjar den här dagen dra mot sitt slut. Det har varit en mysig dag, dock har jag inte fått så mycket gjort. Mest suttit vid datorn och photoshopat, designat. Även fotat en hel del.

 

Snart är det Anna Ankas jul igen, ett måste att se! Människan är ju inte riktigt riktig i huvudet, och det är väl just därför de flesta tittar kan jag tänka. ^^ Bra att hon är ärlig i och för sig, men man behöver ju inte vara elak. ;)

 

Förresten, haha. Mina högtalare har börjat spöka. Ni vet, man kan ju höra andliga i högtalare ibland, om de är i närheten. Nu på den senaste tiden så har högtalarna varit på utan att jag lyssnat på något, och då har det allt kommit lite brus i dem då & då. Skönt, det bevisar ju att jag inte sitter ensam här hemma. :}

 

 

 

2 kommentarer                                                                                                                    
  Adam

Jag har inga ekologiska ägg :(

2009-12-21 l 20:13:28
  Anton

Mina högtalare brusar också... tror inte att det är andligt, utan mer tekniken som spökar =)



Är så glad för att du finns i mitt liv.. Anton

2009-12-21 l 23:15:34
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: