Ny design

                                            Datum: 2009-12-16 Tid: 13:22:53 Kategori: Design
Tryck F5!

Ser ni förändringen? Lite föör rosa enligt vissa av er kanske, men jag tycker om den! :}
Det är rena snöstormen ute och trots att Nellys bur står på altanen så tror jag att det har snöat in hos henne ändå. Snöstorm kanske förresten var fel ord att använda, för det snöar inte. Dock blåser det som as så att all snö som redan finns virvlar omkring i luften.

Hur som helst. Ni vet ju hur man blir när man har spytt, justde -TRÖTT! Så jag funderar på att gå och lägga mig en stund för att hämta nya krafter. Mamma tipsade mig om någon kudde hon hade som jag kan använda om jag får ont i ryggen, det ska jag prova!

Skriv gärna vad ni tycker om designen, både positivt & negativt! ;)

Kransen gjorde mamma för någon vecka sen, den är så söt! :)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: