Nytt + bilder

                                            Datum: 2009-12-15 Tid: 21:05:01 Kategori: Foton
Jösses..

Jag har hållit på med en ny design (en rosa!) i princip hela eftermiddagen och nu är jag helt slut i både ryggen och ögonen. Dock tycker jag att det blir ganska fint, så ni får nog förhoppningsvis se den i morgon.
Designen jag har nu är fin, men jag tycker att det är tråkigt att ha något som nån annan har gjort i min blogg. Ska jag ha en blogg så ska jag ha gjort den själv! ;)

Var ute och fotade förut som sagt, och det blev ett par mysiga bilder. ↓

 

Granen ser rätt plastig ut, och det är för att det är en kungsgran. De är jättefina, men de luktar ju ingenting vilket i sig innebär mindre julstämning. Fördelen är väl att den inte barrar...;)

Nu ska jag mata Nelly, och hålla henne sällskap en stund. Puss på er
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: