Solig lördag

                                            Datum: 2009-12-19 Tid: 11:39:38 Kategori: Vardagslyx
Idag är det lördag, en solig sådan. I morgon ska vi ta in granen (äntligen!) så idag får den stå i garaget för att börja vänja sig vid värme.

Vaknade tidigt i morse och somnade inte om. Läste då lite Hänt Extra-tidningar och fick sedan gå ner för jag stod inte ut med Missans ständiga jamande efter käk. Jösses vad den katten kan göra ljud ifrån sig! Fast hellre det än en tyst katti :}

I eftermiddag ska vi in till Skövde och köpa en ny tv. En "sålänge-tv" kallar pappa det. En Panasonic 42″ från MediaMarkt. Kanske inte världens bästa, men just nu verkar allting vara bättre än vår gamla tjockTV. Jag kommer sakna den. :') Tydligen så är detta köp bara just nu för att vi befinner oss i en nödsituation, så vi kommer antagligen köpa en ny, större, tv sen. Hur onödigt känns det inte? ;O

 

Nu ska Nelly få gå ut i buren igen, så att hon inte börjar svettas här inne!

2 kommentarer                                                                                                                    
  FRIDAHCHARLOTTA

Låter ändå som en bra tv:D

2009-12-19 l 12:28:23
Blogg/hemsida: http://fridahcharlotta.blogg.se/
  Anton

Jaaa, 42" räcker ju ingenstans :P Haha, ni kommer att kunna ha en SÅ stor tv för resten av livet :D

2009-12-19 l 14:05:06
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: