Stämning

                                            Datum: 2009-12-20 Tid: 17:32:24 Kategori: Vardagslyx

 

Det är så juligt här hemma nu. Rätt dåliga bilder eftersom jag tog kort med Panasonickameran (herregud vi har ju bara panasonic..) men jag orkade inte gå runt med systemkameran - och dessutom tar det så lång tid att ladda in bilderna på datorn! Så det blev som det blev. :}

Granen är klädd som ni ser, den blev så fin. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så luktar/doftar den tyvärr ingenting, men den duger ändå. ;} Ser ni den lilla pippin intill stjärnan...? ;)

 

Vi köpte tv:n igår, och den gör väl sig inte direkt i vårt nuvarande vardagsrum. HAHA det ser så dumt ut. En modern tv bland allt det gamla, hrmm. Nåväl, Jönssonligan har stått på hela dagen eftersom tydligen alla filmer går på TV4Film nu på eftermiddagen.

I förmiddags gick jag och Johan ner till kyrkan för att gå på gudstjänst. Vi kände att vi behövde det. :}
Nejmen, kören sjöng (som bland annat Cajsa & Lollo är med i) så det var därför vi gick dit. De sjöng jättebra, och det tror jag att bebisen tyckte också för han/hon rörde på sig så fort kören satte igång. Sedan när prästen pratade vart det alldeles lugnt.. ;) Marie och David var också där, och det är alltid trevligt att träffa dem eftersom man inte ser dem så ofta. Nu var det dock sista gången på ganska länge som jag träffade Cajsa, för inatt tar hon flyget bort till Karibien. Hoppas du får det bra där borta! :) ♥

Efter kyrkan gick jag och Johan och fikade på Hamnbacken, mysigt! :)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: