Historia i Pippin

                                            Datum: 2009-02-06 Tid: 11:05:50 Kategori: Vardagslyx
Nu har jag och Anton läst igenom varandras orsaker/konsekvenser och om en stund ska vi läsa igenom det.

Usch, jag hoppas verkligen att det går bra för oss sen, annars är jag illa ute. Historia är ett av mina svagaste ämnen och jag är riktigt rädd. Jag kan varken äta eller dricka eller sova.

Ikväll ska jag på bio med älsklingen.
Australia blir det, den är 2 timmar och 45 minuter.
Den är förhoppningsvis bra i alla fall, för det har jag hört att den ska vara.

För övrigt så hatar jag textkommunikation. Det enda vi gör är att skriva en massa ingresser till dåliga texter. Otroligt ovärt och jag lär mig ingenting.
Har dock bara 3 lektioner kvar tills ett härligt lov väntar. Engelska, svenska och historia...

Jag är så grymt sugen på att färga håret. Det är just nu så livlöst och tråkigt. Utväxten är vidrig. Är det inte det fulaste som finns? Mörkt hår med grå botten?
Det är betydligt värre än blont hår med mörk botten, tycker jag.


Fin bild tagen vid Mullsjön :) Fotograf: Johan
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

tyckte australia inte var sådär värst bra

2009-02-06 l 22:00:58
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: