Måndagen den 2/2 2009

                                            Datum: 2009-02-02 Tid: 16:52:27 Kategori: Vardagslyx
Hej bloggen

Jag är extremt dålig på att uppdatera här som ni kanske har lagt märke till.
Tro det eller ej, men idag var jag i skolan!
Har de två senaste måndagarna varit hemma på grund av sjukdom.
Det här är vanligtvis den längsta skoldagen (tror jag?), den innehåller i alla fall flest lektioner. Dock var historian inställd idag för min del eftersom jag ska ha min redovisning på fredag.

Skulle även haft prov i företagsekonomi B i morgon, men det är flyttat till vecka 10. Det känns som en hel evighet.
Måste verkligen lämna in datorn också, högerpilen fungerar fortfarande inte. Ni kan nog inte ana hur jävla störande det är.

Igår fyllde älsklingen år och utav mig fick han 2 biobiljetter. Han får ta med sig precis vem han vill, men förhoppningsvis blir det mig. ^^)

Drog även till gymmet igårkväll, dock struntade jag i yogan den här gången. Det är nog ingenting för mig med tanke på att jag har mått så sjukt illa efter varje gång.
Därför satte jag mig i gymmet igår och tränade som ett as.
Använde mig utav crosstrainern i 15 minuter som uppvärmning, och till min stora förtjusning blev jag inte ens andfådd. Det måste ju tyda på att min kondition inte är SÅ dålig! Eller? : )


puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: