She's a good girl, crazy 'bout Elvis

                                            Datum: 2009-02-15 Tid: 22:27:57 Kategori: Vardagslyx
Ibland tror jag att jag fortfarande är ett litet barn och att det här bara är en dröm..


Det efterlängtade sportlovet är nu slut och vad har jag att se fram emot?
Ett påsklov som äger rum om en sisådär 8 veckor.

Min favoritlåt för tillfället är Free Fallin' - Tom Petty
Jag är till och med så kär i den att jag nu kan den på gitarr och har gjort en egen text till den.

Gick en långpromenad med Cajsa förut, upp till Mullsjön och vände. Sjön, som är täckt av is, var även täckt med en massa bilar som slirade omkring. Det såg underbart ut, jag vill också köra bil.
Boken Dvärgen är utläst och jag känner mig lättad.
Helt seriöst så förstod jag knappt handlingen och det är enligt mig väldigt synd. Provet klassen ska ha på tisdag handlar nog rätt mycket om just själva boken.

Jag är så kär! :'D
Tänk att en liten gnagare kan göra en stor stygg människa så utomordentligt lycklig. Bara genom att skutta och hoppa från matta till matta gör hela min dag.
Det värker nästan till i mitt hjärta eftersom hon är så himla söt.
I have to break free!
4 kommentarer                                                                                                                    
  JENNY JANSSON

hemtjänst juh (:

2009-02-16 l 18:03:29
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
  Sabine

tack!

hm oj, jag tror det är "fashion" men är inte riktigt säker :P

2009-02-16 l 20:01:54
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Sabine

antagligen har du för stort avstånd över bloggen och sidmenyn eller under headern.

2009-02-16 l 21:18:17
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Bejlap

Fruktansvärt fin design !

2009-02-17 l 14:12:21
Blogg/hemsida: http://bejlaperidott.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: