Webbdesign!

                                            Datum: 2009-02-03 Tid: 12:39:52 Kategori: Vardagslyx
Hejsan

Som ni kan se så har jag ändrat designen lite eftersom grått är så tråkigt. Jag tröttnade direkt nästan.
Dock orkade jag inte göra om allt, så ni får leva med att det är orange och rosa. Haha, det går verkligen inte ihop!

Hur som helst så har jag webbdesign nu vilket är sjukt tråkigt.
Vet faktiskt inte ens vad jag ska arbeta med.
Vill helst av allt bara springa tillbaka upp och spela Guitar Hero. Anton och jag har uppgraderat oss nu till MEDIUM och HARD. Hard är sjukt jobbigt så det måste jag verkligen öva på..

Svenskan är inställd idag vilket betyder att jag slutar runt halv 3. Dock måste jag stanna kvar och göra ett historiaarbete med Anton. Vi ska ha redovisning inför klassen på fredag, precis innan lovet börjar.
Har även en inlämning i Teknikutveckling som ska vara inne på fredag.
SEEEN är det lov! : )

Får jobba med det idag, för i morrn tänker jag då rakt inte plugga. Då ska jag käka smörgåstårta med familjen, Johan, Cajsa och Marie. Vad smarrigt.

Alla som heter Melinda verkar vara mörkhåriga? :O
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

och imorgon fyller du år:D:D <3

2009-02-03 l 14:45:44
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  JENNY JANSSON

designen blev bra ju!

2009-02-03 l 15:45:02
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: