1 januari är nu avklarad

                                            Datum: 2009-01-01 Tid: 22:25:39 Kategori: Vardagslyx
2009 nu alltså, och första dagen är redan avklarad.
Har varit otroligt trött hela dagen och egentligen bara slappat. Drog en sväng till Skövde förut med Linus och satte i mig en lilla menyn.
Av någon konstig anledning får jag alltid skrattanfall i hans närhet och idag ledde det till att jag tappade mitt hamburgebröd mellan sätena i bilen.
Jag förstår verkligen inte varför jag näst intill dör av skratt när han faktiskt inte ens säger något. Värt att tänka på!

Gick inte upp förrän runt 1 idag på grund av att det blev lite sent igår.
Johan kom hit efter att Linus hade släppt av mig hemma igen och han hade med sig otroligt mycket lösgodis. Vi såg en film som jag inte minns namnet på men som Matt Damon medverkade i.
Tittade även på 10 år med Parlamentet, men det var väl inget speciellt.

För övrigt så fungerar inte min vänsterpil på den bärbara datorn vilket är otroligt störande. Hela datorn håller på att falla ihop märker jag. Blir till att lämna in den hos Holm i skolan så att den får en liten kur.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Jooo ...han

nää parlamentet fick inte min uppmärksamhet till 100% :P

2009-01-02 l 23:52:15
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: