Äntligen helg!

                                            Datum: 2009-01-16 Tid: 16:30:56 Kategori: Blandat
Helt slutkörd efter en vecka i skolan.

Jag känner mig nästan ovanlig seg just nu, skulle nog kunna somna om jag hade velat det.
Hann med direktbussen hem idag (15:17) tack vare att jag inte hade någon resurstid! : )

Fick reda på hur det gick på affärsplanen och på mitt prov som jag hade i tisdags. VG+ på affärsplanen vilket jag är mycket nöjd med. Dock fick jag "bara" G på provet, men det är jag nöjd med.

Lite senare idag ska jag hem till Cajsa och vara där en stund, för att sedan komma hem igen och titta på Let's dance! Otroligt spännande, eller hur? ; )
Men, man kan ju bara inte missa det!

Nu ska jag, slappa lite : )
Puss ♥


.
1 kommentarer                                                                                                                    
  JENNA

hej, jag kollade film igår när du skrev på msn ^^)

2009-01-17 l 10:22:37
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: