Det är så skönt med en blogg

                                            Datum: 2009-01-11 Tid: 20:39:30 Kategori: Filosofi
Jag har suttit och tittat igenom min blogg lite och kommer ihåg en massa fina stunder.
Jag älskar verkligen att ha en blogg eftersom mitt minne på senare dagar har svikig mig.

En annan rolig sak med bloggen är att se hur mycket/lite man har förändrats på några år. När jag läser gamla inlägg märker jag hur tråkig och utseendefixerad jag var då.
Allting skulle vara perfekt, särskilt tänderna.
Visst, jag har alltid haft ett hat för mina tänder, men hey! Nobody's perfect!

Innan jag går ut och matar Ella, och innan jag börjar plugga till mina prov, så måste jag bara skriva lite här i bloggen. Sedan jag skaffade Pindilusen så har jag nog faktiskt ändrats ganska mycket. Förhoppningsvis åt det positiva hållet. 

Förr kunde jag tycka att en person som hade vissa kläder, en viss frisyr, konstiga tänder osv, var äcklig och fruktansvärt missbildad.
(Okej, än i dag blir jag sur när jag ser modeller i H&M som har en meter glugg mellan framtänderna)
Men i alla fall, idag har jag helt ändrat min åsikt.
Nu ser jag hellre att människor är sig själva och INTE ändrar på sig. T ex, har du en glugg mellan framtänderna så gör inte det något, det betyder ju bara att du är du.
Dock förstod jag inte det för några år sedan då jag la en massa plast på mina tänder, men det var då det.

Egentligen säger jag emot mig själv känner jag, för JAG vill ändra på mig. Jag vill bara att alla andra ska ha ett bra självförtroende och känna att de är bra utan att behöva ändra på sig. För i mina ögon duger de som de är!
Jag själv har dock inte det självförtroendet att jag känner mig snygg om jag inte har "idealkroppen". Det är synd, jag borde försöka träna bort den känslan.
Jag kan lova er, att hade jag inte haft plast mellan mina tänder, då hade jag aldrig pratat.

Saken är väl den att man inte förstår att ingen annan tänker på det lika mycket som en själv.
Då är jag mer en sådan person som tänker på om en människa har samma byxor 2 veckor i sträck. Jag struntar i personens tänder eller ögonfranslängd! ;)

Det var bara det jag ville säga. Godnatt
3 kommentarer                                                                                                                    
  K Y S S A R

Har film på Blondinballen (Blondinbella) när hon är med i Let´s Fuck. Välkommen och säg vad du tyckte om det. Jag vill gärna höra din röst ! Kramar!

2009-01-11 l 21:46:02
Blogg/hemsida: http://kyssar.bloggagratis.se
  Jennifer

jodå, jag mår helt okej :) tack så mkt, bevaka gärna med bloggkoll :D

2009-01-11 l 21:56:56
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/starofusa
  joohan <<3

Men i alla fall, idag har jag helt ändrat min åsikt.

Nu ser jag hellre att människor är sig själva och INTE ändrar på sig. T ex, har du en glugg mellan framtänderna så gör inte det något, det betyder ju bara att du är du.

///

HAHA senare:

///

Jag kan lova er, att hade jag inte haft plast mellan mina tänder, då hade jag aldrig pratat.



;-) DU ÄR SÅ SÖT HAHAHAHA :D

2009-01-12 l 00:29:38
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: