Det känns rätt gött faktiskt

                                            Datum: 2009-01-15 Tid: 21:32:14 Kategori: Blandat
Idag gick jag osminkad till skolan, helt fucking otroligt.

Iklädd mjukisbyxor och en fet jävla tröja stack jag iväg till lilla gymnasiet. Jag måste säga att det var en fruktansvärd känsla. Om det inte hade varit för alla miljontals finnar som härjar runt i mitt ansikte, hade det varit helt okej.
Nu var det dock på det viset att jag hade en stor jädra finne mitt på kinden, som var onaturligt äcklig.

Sedan jag kom hem har jag däremot duschat, använt en bra ansiktsmask ett antal minuter, städat mitt rum och skickat in en engelskauppgift.
Det känns riktigt bra.

Nu fattas det bara att gå ut och mata lilla Ella också, i minusgraderna. Åh vad jag INTE vill gå ut, nu när jag har pyjamas och blött hår och allt.
Menmen, vad gör man inte. Jag vill ju inte gärna att hon svälter ihjäl.

 : )
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cissi

hehe tack så mkt =) om de endån hade varit mitt med :O

2009-01-15 l 21:53:08
Blogg/hemsida: http://iissic.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: