Lördag 31/1 2009

                                            Datum: 2009-01-31 Tid: 18:56:54 Kategori: Vardagslyx
Den här dagen har gått riktigt fort känns det som.
Det var inte alls längesen jag låg där i sängen i Skövde och drömde om Guitar Hero. Jag är rädd att jag har blivit en smula... beroende?
Evil dead, en film från 1979, såg jag i morses. En film med otroligt många fula filmmissar som ni faktiskt borde se.
Det hemska är ju man (jag) faktiskt inte lägger märke till missarna om ingen har berättat om dem innan. Då känner jag mig riktigt ouppmärksam.

I morses hade jag en tanke om att kunna frysa världen. Om jag hade kunnat det, då hade jag tagit så mycket jag kunnat. Först och främst skulle jag gå in i en massa klädaffärer och ta en massa kläder. Ta av larmen vid kassorna osv. Gå in på ICA-affärer och ta en massa mat för hela året.
Råna en bank så att jag blir ekonomiskt oberoende för resten av livet.
Förstår ni hur underbart det skulle vara?
Med ett fingerknäpp kunna stanna världen för några timmar och bara göra vad som helst? Kanske smälla till en jävel på käften så att han/hon senare skulle känna av det. Vad jag skulle njuta.

Har haft på mig samma strumpbyxor i 3 dagar nu, vilket betyder att de stinker sjukt mycket. Tog av dem för en stund sedan och ersatte dem med mina mjukisbyxor.
Ska bli skönt att sova hemma ikväll med tanke på att jag har sovit borta i 2 nätter.
Igårkväll var jag på bio med Emelie och Anton, I taket lyser stjärnorna.
En hyfsad film!
Innan bion var det meningen att vi (och Carin) skulle äta en underbar tacosbuffé. Dock blev det inget med det eftersom några kukmänniskor ljög för oss.
Det var fullsatt precis överallt, sen plötsligt reste sig 4 personer. Vi bara SPRANG dit och slänge upp väskorna på bordet. Då säger en kille att vi inte får sitta där eftersom personerna som gick bara skulle "hänga upp sina ytterkläder".
Givetvis var så inte fallet, men vi gick ju på det och gick ledsna därifrån.

Hur kan man ljuga någon sådär rätt i facet? Jag blir så förbannad.
Det vi blev sura över var ju att några helt främmande personer hittade det bordet och satte sig där istället för oss. Det var tydligen helt OK för killarna bredvid.. Jösses.

Det slutade med att vi åt på Kebabhouse, en underbar rätt bestående av grillspett, bearnaisesås och pommes.
Efter bion satte vi oss på Norma Jean's och tog en kaffe latte och en liten biskvi. Jag kunde ha avstått från biskvin.
1 kommentarer                                                                                                                    
  lillan

dålig stil av dem som hade bordet..

åt ni något innan bion överhuvudtaget? :)



jo, melinda..måste fråga dig en sak jag bara inte blir klok på :P hur ser man profilbilden? har lagt upp en men den syns förbaskat inte.. hjälp? x)

kram

2009-01-31 l 20:48:25
Blogg/hemsida: http://novemberbarnet.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: