Lördagen den 17/1 2009

                                            Datum: 2009-01-17 Tid: 12:38:54 Kategori: Blandat
Bloggen knullar sig

Har inte gått att logga in på hela förmiddagen ju, typ.
Nu är det helg i alla fall, och jag väntar med spänning på att mamma ska komma hem med rakhyvlar. Mina ben har mer hår än huvudet just nu, och det gillar jag icke.

Gitarren står här bredvid mig och jag spelade nyss lite. I brist på annat att göra när bloggen inte funkade alltså. Spelade I want to break free, haha. Jag trodde att en skulle vara omöjlig, men ackorden var hyfsat lätta tack & lov.
Idag får bli en slapp dag.
Ska nog bara, vara hemma och ta det lugnt i min ensamhet, det kan vara skönt ibland.

Har för övrigt redan hunnit att dammsuga mitt rum, bädda sängen, dammsuga garderoben och ställt in julsakerna där inne. Nu är det fint här i rummet.
puss
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie, den långe tjejen på 194cm! ;>

jag har också städat rummet idag :O

2009-01-17 l 13:06:32
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  Cecilia

Sanna Nielsen? Aldrig hört det förr, haha, men kanske? :P

2009-01-17 l 14:08:39
Blogg/hemsida: http://ceciliakallin.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: