Mål för år 2009

                                            Datum: 2009-01-12 Tid: 21:29:13 Kategori: Blandat
Trots att jag är en människa som gärna bryter mot lagen och som inte klarar av målen jag sätter,
så vill jag ändå sätta mål det här året.
Enkla mål, som inte på något sätt gör det tyngre för mig, utan som i längden bara kommer vara bra för mig.

  1. Gå ner i vikt - minst 10 kg.
  2. Kämpa på i skolan och försöka finna en kämparglädje!
  3. Träna mer och äta nyttigt. Godis en dag i veckan. 
Det är faktiskt de enda riktiga "målen" jag har för i år.
Som jag skrev i början av januari (eller var det i slutet av december?) så sa jag att jag inte skulle ha mål. Bara bli en bättre människa och ha mer ordning i rummet.
Jag har faktiskt en ganska hyfsad ordning i mitt rum nu. Brukar bädda sängen i alla fall. ^^
2 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

går du ner 10kg så kommer du ju försvinna

2009-01-13 l 18:57:45
  Alexzandra

Lycka till vännen! Mitt ända löfte just nu är att hålla mig ifrån godiset HELT och även alkohol ett tag. Det går bra men attans va tråkigt det är :-S

2009-01-15 l 21:15:00
Blogg/hemsida: http://alexzandra.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: