Matte C-prov

                                            Datum: 2009-01-27 Tid: 20:21:34 Kategori: Vardagslyx
Nejmen hejsan !

Tisdagen är snart över men än ska jag inte lägga mig.
Första lektionen i morgon, som börjar redan klockan 8 på morgonen(!!) börjar med ett prov i matte C. Det är mitt första prov som jag har där i och jag vill verkligen bli godkänd på det. Jag avskyr verkligen att behöva göra omprov. De är dessutom alltid mycket
svårare än de första..

Nåväl.
Vi spelade guitar hero ett antal gånger på rasterna idag. Jag, Emelie och Anton. Anton lär sig mer och mer, men än så länge håller han sig på easy.
Vi IT-elever är verkligen nördiga när det gäller spel osv. Fast lite fantasi har vi faktiskt. I alla fall tillräckligt mycket för att kunna "tappa" ett läppglans ner i taket. ; ) Vi körde nämligen fågel, fisk eller mittemellan i källaren.
Det kan jag rekommendera till er där ute som inte är särskilt förtjusta i att läsa under lektionerna.. :D

Gina Tricot är det REA så i morgon drar jag med mig mitt presentkort och shoppar för allt jag är värld. För 500 kr måste jag ju kunna få något som piggar upp vardagen en smula, eller vad säger ni?
Shit, jag har tabletter att ta. OCH jag måste plugga matematik C.

Puss på er, take care!
2 kommentarer                                                                                                                    
  ellen

Mitten bilden i bannern va riktigt fin! och alla dina andra bilder är också fina. fotograferar du mycket? (:

2009-01-28 l 18:20:09
Blogg/hemsida: http://elkan.blogg.se/
  kim

jag vill komma in på din bilddagbok men du har kod :(

2009-01-29 l 07:58:27
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: