Motivationen försvinner..

                                            Datum: 2009-01-20 Tid: 17:23:44 Kategori: Vardagslyx
Otroligt nog så är det i skolan som jag tappar all motivation som jag lyckats bygga upp.
Är det bara för att ämnena där är så otroligt tråkiga, eller vad kan det vara?

Kom hem för en liten stund sen och har sedan dess hunnit att baka chokladbollar. Vadå tröstäta?
Som tur är så dricker jag inte läsk till, utan vanlig hederlig apelsinjuice. Då kanske jag inte är så onyttig trots allt?

Hade en hyfsat slapp skoldag idag, i alla fall på eftermiddagen. Vi hade endast en halv lektion i engelskan, och några ynka minuter svenska.
Vi ska ju ändå bara läsa i den där boken vi har fått, så varför stanna kvar där? : )


1 kommentarer                                                                                                                    
  Linnea

haha, det visste jag inte. Spännande. Läste boken flera gånger när jag gick i mellanstadiet kommer jag ihåg. alla älskade den !

2009-01-20 l 17:29:03
Blogg/hemsida: http://ismedvatten.blogg.se/nollnio
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: