Nothing at all

                                            Datum: 2009-01-24 Tid: 13:34:39 Kategori: Blandat
Det känns inte som om jag bloggar så mycket längre.
Har liksom ingenting att skriva om..
Skulle jag väl skriva något så tror jag faktiskt att ni skulle tycka att jag är helt knäpp.

Har som sagt inte så mycket att skriva, inte sånt jag publicerar i alla fall.
Fick mig nyss några smällar från kissen eftersom hon blev djupt upprörd för att jag klippte hennes naglar (klor). Blir era katter också arga när ni vill vara snälla och klippa klorna åt dem?
Jag menar, Missan satt ju ändå och bet på dem.. då kan jag ju lika gärna klippa av dem åt henne. ^^ ;D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Leia

Hej, allt bra? =)

2009-01-25 l 20:07:49
Blogg/hemsida: http://onlyforever.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: