Open my chest and you'll see something really awful

                                            Datum: 2009-01-22 Tid: 17:15:18 Kategori: Filosofi


Sitter och lyssnar på Min wunderbaum med Ronny & Ragge, en otroligt skön låt kan jag lova er.

Skolan idag var så himla tråkig. Textkommunikationen som de flesta hade sett fram emot blev en flopp, helvete också. Får hoppas på att nästa lektion blir meer "givande" och inte lika långdragen.
Hade idrott idag och den lektionen leddes av Angelica och Susanne.
Den var faktiskt riktigt rolig, med stationer och en massa skoj.
Jag är verkligen inte i form, märkte jag. Kan inte ens göra 1 armhävning utan att bli svintrött. Förr i tiden klarade jag 21 utan större ansträngning... 21!

Har under hela dagen gått och funderat på den där boken, Din personliga färgkod. Det stod: Ta nu färgen som du faktiskt är, och inte den du vill vara!
Det gör det hela väldigt mycket svårare, men jag tror ändå att jag är röd. Orange funderar jag också på, men det är frågan det. Grönt verkar lite för harmoniskt för min smak om jag ska vara ärlig. Jag gillar djur & natur, familj och vänner, men inte sådär överdrivet mycket som det står i boken att man då gör.
Får läsa den där boken riktigt ordentligt någon dag.
Haha, igår förresten. Innan jag skulle sova så satt jag och lusläste lite, om färgerna brun, rosa, svart, vit och turkos. Tydligen ska man ha ett dåligt självförtroende om man bär brunt (som jag under den senaste tiden har gjort..). De menar på att har man en "neutral" färg så syns man ju inte lika mycket, och det kan stämma.
Klär man sig i svart så är det ondskefullt, sorgligt och en massa andra hemskheter.

Nog om den boken, jag måste börja läsa den andra också, Den tionde insikten. Ni tycker säkert att jag är värsta mesen som inte gör något annat i mitt liv än att blogga och läsa, men jag gillar det. Böckerna ger mig faktiskt något, de lär mig nya viktiga saker om livet.

You laugh as you always do
I wish I could be with you
2 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

på idrotten fick man ta på din rumpa :D

xD

2009-01-22 l 19:10:38
  Melina

fin bild på dig :)

2009-01-23 l 17:51:59
Blogg/hemsida: http://mmelina.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: